درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم خوش بگذره
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



موس بی سیم طرح اپل < < < هدفون فوق حرفه اي TDK < < < گردنبند کریستال < < < پکیج آندروید ماکسیمم 2013 < < < موزن میکروتاچ مکس < < < جا کلیدی حساس به صدا < < < ست كامل مانیكور و پدیكور < < < اسپری پنچرگیری لاستیک < < < ليزر پوینتر سبز < < < مجموعه عظیم سـامـسـونـگ < < < پکیج آموزش شعبده بازی < < < بند کفش نورانی نئون < < < صدف و مروارید عشق < < < لیزر انگشتری بیمز < < < بلوتوث مودم اینترنتی <
هالی هولی
haly holy




 https://edit.yahoo.com/registration



سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : سامان الیاسی

یک زوج هنرمند آمریکایی با کنده کاری روی چوب و رنگ آمیزی آن تابلو های زیبایی درست می‌کنند که طرفداران زیادی دارد.

پائول رودن و ولری لویت، برای این کار با کاردک‌های مخصوص در چوب حفره های کوچک ایجاد می کنند و هر حفره را با مرکب پر کرده و می فشارند تا رنگ به خورد چوب برود.

به گزارش تکناز کار آنها بسیار ظریف است و نقاشی‌ها را با دقت بالا و جزئیات کامل روی چوب حک می‌کنند. از این جهت تابلوهای آن‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده، مخصوصاً کار آخر آنها که شکلی نمادین از سطح ماه است،‌ تصاویر این کار هزاران بار در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.به ادامه مطلب بروید
 
 

عکس های دیدنی ازنقاشی برروی چوب ! (6) www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 به نظر می رسد این روش، آخرین راه حل برای پارک در تهران باشد!

مدل های پارک در سال های آینده :
2015 : پارک روی تیر چراغ برق
2016 : پارک روی درخت
2017 : پارک روی پشت بام همسایه
واقعا ... !!
زمانیکه جا برای پارک ماشین نباشد ! ( عکس) www.taknaz.ir



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : سامان الیاسی

تصاویر باورنکردنی رادیولوژی در دنیا
 
به گزارش تکناز نگاهی به برخی از شگفت انگیزترین عکس های رادیولوژی افرادی که از درد ناشی از میخ، سوزن یا حتی بطری در بدن شان رنج می بردند.
عکس رادیولوژی که قیچی جراحی 17 سانتی متری را در شکم پت اسکینر 69 ساله در 20 آوریل سال 2004 در سیدنی استرالیا نشان می دهد. خانم اسکینر در ماه می سال 2001 در بیمارستان سنت جورج سیدنی تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از عمل هنوز از درد شدید شکم رنج می برد و 18 ماه بعد با اصرار وی برای گرفتن عکس رادیولوژی، پزشکان از وجود قیچی در شکم وی آگاه شدند.

 
تصاویر باورنکردنی رادیولوژی در دنیا - www.taknaz.ir


این عکس که در 24 آوریل سال 2009 منتشر شد جمجمه چن لیو را نشان می دهد که جسدش در یکم نوامبر سال 2009 در جنوب سیدنی پیدا شد. جسد وی که هدف شلیک تفنگ میخی قرار گرفته بود، در زمان کشف به شدت تجزیه شده بود.

 


در این تصویر دکتر عکس رادیولوژی از بطری در شکم محمد یوسف در هفتم ژوئن سال 2007 را نشان می دهد. سارقان در مواجهه با یوسف 30 ساله، زمانیکه با مقاومت وی روبرو می شوند بطری را از مقعد وارد بدن وی می کنند.

 


این تصویر که توسط ریاست مرکز کیفری السالوادور تهیه شده، متعلق به یکی از چهار زندانی یکی از زندان های این منطقه با حداکثر امنیت است. این عکس تلفن همراه را در روده هر چهار زندانی این زندان نشان می دهد.

 


در این عکس به روز شده، تصویر از زن چینی 29 ساله ای به نام لو کویفن گرفته شده که سوزن های درون بدن وی را به نمایش گذاشته است. جراحان چینی قصد دارند 23 سوزنی که توسط پدربزرگ و مادربزرگ لو زیر پوست وی گنجانده شده را خارج کنند. به گفته مسئولان بیمارستان، این سوزن ها با هدف کشتن لو در بدن وی فرو شده تا شاید یک نوزاد پسر جایگزین او شود.

 

 



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : سامان الیاسی

50سال نوری آن‌طرف‌تر از کره زمین، ستاره‌ای به نام لوسی وجود دارد که هسته‌اش تبدیل به الماس شده است. هسته‌ی این ستاره در واقع بزرگترین الماس در کهکشان است. وزن این الماس ۱۰ میلیارد تریلیون تریلیون قیراط است؛ که مسلما حتی تصور چنین چیزی برای بشر دشوار است. سنگین‌ترین الماسی که بر روی زمین وجود دارد الماسی است به وزن حدودا ۵۰۰ قیراط.

ستاره‌ای که هسته‌ای از الماس دارد + (عکس)- www.taknaz.ir

زمانی که سوخت ستاره‌ای، معمولا هیدورژن، به پایان می‌رسد منجربه ایجاد هسته‌ای بلور شده و داغ می‌شود. برای سال‌ها محققان بر این عقیده بودند که هسته ساخته شده از کربن به الماس تبدیل می‌شود، اما این یک فرض است و مدرکی برای دفاع از آن وجود ندارد.
اما در ۲۰۰۴، منجمان مشخص کردند که لوسی حقیقتا هسته‌ی بسیار بزرگی از الماس دارد و مدلی از آن را ارایه کردند، ببینید:

ستاره‌ای که هسته‌ای از الماس دارد + (عکس)- www.taknaz.ir



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : سامان الیاسی

شایعات ونقل قولها درباره این منطقه از آمریکا بسیار زیاد است. آنقدر که هیچ توضیحی نمی تواند  شکها را برطرف کند .

قلب صحرای خشک نوادا جایی است که گویی امکان حیات و فعالیت را نمی دهد. اما جایی در این صحرای خشک و بی اب منبع شایعات در باره یکی از اسرارآمیزترین مناطق جهان است. جایی به اسم منطقه ۵۱ . ناحیه ای که نام آن اولین بار ۴۳ سال قبل در یک سند سازمان جاسوسی ایالات متحده دیده شد . در آن سند به یک پایگاه نظامی اشاره شده بود که در بخش کوچکی از جنوب صحرای نوادا قرار گرفته است. حایی در ۱۳۰ کیلومتری شهر لاس وگاس و در غرب بستر دریاچه خشک شده ( گروم ) دولت آمریکا تا سالها از پذیرش وجود چنین پایگاهی سرباز می زد. تا اینکه دولت فدرال نوادا به صورت رسمی پذیرفت که بستر خشک دریاچه گروم آزمایشگاه نیروی هوایی آمریکا است. اما طبیعت تحقیقات طبقه بندی پروازی مرموز و پر از شک و ابهام است. آنقدر پررمز و راز که به راحتی به پدیده ابهام برانگیزی مثل یوفوها ربط داده شود. آنقدر این سوال بارها و بارها پرسیده شده که آیا این منطقه جایی است که براستی به فضایی ها - یوفوها و پدیده های غیر زمینی مربوط است.

درباره منطقه ۵۱ حرف وحدیثهای زیادی برسرزبانها است . اما مشهورترین آنها به حادثه رازول برمی گردد. تقریبا ۶۰ سال قبل در یک روز گرم تابستان سال ۱۹۴۷ یک شی ناشناس در شهر دهکده کوچک رازول از ایالت نیومکزیکو با زمین برخورد کرد. مک برازل مزرعه دار محلی گزارش اثبات این شی ناشناس را به نیروی هوایی رازول داد . نیروی هوایی بلافاصله منطقه را محاصره و بقایای این تصادف را از منطقه جمع آوری کرد . خیلی زود شایعاتی شروع شد که طبق آنها شی سقوط کرده یک یوفو بوده است. طرفداران این نظریه می گویند چند سرنشین یوفو مرده پیدا شده است. آنها حتی ادعا کرده اند که چندتا از آنها زنده دستگیر شده بودند. اما ارتش در اطلاعیه ای اعلام کرد : شی برخورد کرده به زمین یک بالن بلند پرواز نیروی هوایی بوده است. البته آنها هیچ توضیحی ندادند که چرا برای جمع کردن یک بالن نیاز به قشون کشی و محاصره این منطقه بوده است. به همین دلیل کسی این حرفها را باور نکرد. شایعات دهان به دهان پیچید و بعد از رونق گرفتن پایگاه منطقه ۵۱ عده ای این منطقه را محلی برای مطالعه روی یوفوها و همین طور بقای پیدا شده در آن حادثه می دانند. آنها می گویند آمریکایی ها در این منطقه مشغول مطالعه روی فضایی ها و تکنولوژی یوفوهای آنها هستند تا از راز آنها سردربیاورند. حتی عکسهایی از این حادثه روی اینترنت منتشر شد و دست به دست می چرخد.

مرمزترین منطقه ممنوعه جهان کجاست ؟ - www.taknaz.ir


دهکده کوچک رازول به خاطر این حادثه تبدیل به یک شهر شده که بنیاد و موزه یوفو شناسی اش سالانه میلیونها بازدید کننده دارد. اکر چه خیلی ها همه این حرفها را توهم می دانند.

گزارش های زیادی از دیده شدن اشیای عجیب در این منطقه وجود دارد. موحودات پرنده ناشناخته ای که دولت آمریکا هیچ واکنشی به آن نشان نمی دهد. به همین دلیل عده ای می گویند بیگانه ها سالها پیش با زمینی ها رابطه برقرار کرده اند و با آمریکاییها داد وستد دارند . بنابراین از این منطقه برای فرود به زمین استفاده می کنند. تنها شاهد آنها دیده شدن اشیای پرنده عجیب و غیر معمول در اطراف این منطقه است. در این بین سکوت مقامات رسمی بیشتر به این شایعات دامن می زند. آنها در جواب پرسشهای گاه و بی گاه خبرنگاران تنها پاسخ می دهند که این منطقه محل آزمایشهای هوایی ارتش است و هیچ توضیح دیگری نمی دهند. مخالفان این نظر حتی اگر موضوع را مربوط به فضایی ها ندانند اما باز هم می گویند پای فضا در میان است. طرفداران فیلمهای تخیلی این منطقه را مربوط به تحقیقات سفر در زمان و توسعه سفرهای فضایی با روشهای غیر معمول می دانند. تحقیقات روی سیستمهای پیشرانه و موتورهای خاص - درست مثل پروژه ( ائورورا ) یا طراحی موتور هسته ای برای هواپیما یا فضاپیماهای نسل جدید هستند. ائورورا آنطور که در مورد آن صحبت می کنند پروژه ای است که هدفش ساختن نسل بعدی هواپیمای اس آر ۷۱ است .    پرنده عجیب که براساس شایعات اس آر ۹۱ خوانده می شود ویک هواپیمای مافوق صوت است . این موضوع از زمانی داغ شد که وزارت دفاع انگلیس در گزارشی که از اسناد محرمانه سالها قبلش منتشر می کند. به طرح یک هواپیمای مافوق صوت اشاره کرده بود.


مرمزترین منطقه ممنوعه جهان کجاست ؟ - www.taknaz.ir

البته قبل از آن یک مجله آمریکایی به بندی از بودجه وزارت فاع آمریکا اشاره کرده بود. که در آن برای طرحی به اسم ائورورا بودجه ای معادل ۴۵۵ میلیون دلار اختصاص یافته بود . از قرار معلوم ائورورا هواپیمایی است بدون سرنشین که سرعت آن تا ۶ برابر سرعت صوت می رسد و می تواند در صورت لزوم از جو خارج شده و بعد از انجام ماموریت دوباره به زمین برگردد.

آنچه مشخص است گروم لینک یک پایگاه هوایی معمولی نیست . چون دولتمردان آمریکایی با موضوع این پایگاه مثل بقیه پایگاهها به صورت عادی برخورد نمی کنند. آنها تا حد امکان سعی می کردند چندین پایگاهی را مخفی نگه دارند. اما بالاخره ماجرا لو رفت. اولین بار ماهواره های جاسوسی اتحاد جماهیر شوروی در اوج دوران جنگ سرد توانستند عکسهایی از این پایگاه هوایی به دست بیاورند. بعد سایر ماهواره های غیر نظامی توانستند عکسهایی با وضوح از این پایگاه بگیرند. البته عکسهایی که در آنها چیز زیادی معلوم و مشخص نبود. در این عکسها تنها باندهای فرود و آشیانه های هواپیما دیده می شود. و چیز دیگری در آنها به چشم نمی آید. با همه پیشرفتها و عکسهای ماهواره ای هنوز هم از این پایگاه در نقشه های عمومی آمریکا اثری دیده نمی شود و در نقشه های توپوگرافی سازمان زمین شناسی آمریکا تنها نشانه ای از معدن تعطیل شده گروم دیده می شود. جدول ناوبری منتشر شده از سوی وزارت حمل و نقل نوادا این منطقه را برای هواپیماها غیرقابل عبور تعیین کرده است. این سازمان منطقه ۵۱ را جزیی از سایت پروازی نوادا در نظر گرفته و علت ممنوعیت را همین موضوع اعلام کرده است. همین طورنقشه های  سازمان هوانوردی که دریاچه گروم را نشان می دهد باند پرواز و آشیانه ها را از قلم انداخته اند . اوضاع حتی در اطلس ملی هم به همین صورت است . در این اطلس سایت نوادا به طور کامل مشخص شده اما هیچ تفاوتی بین این سایت و مناطق اطرافش دیده نمی شود. با همه این مطالب به نظر می رسد هیچ منطقه ای در جهان برای آمریکایی ها از نظر امنیتی مهمتر از منطقه ۵۱ نیست.

مرمزترین منطقه ممنوعه جهان کجاست ؟ - www.taknaz.ir



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 20:42 ::  نويسنده : سامان الیاسی

واقعا مرز بین خیال و واقعیت کجاست؟ آیا خیال منشأ واقعیت است یا به عکس، خیال از واقعیت سرچشمه میگیرد؟ به گزارش تکناز جمجمه ای کشف شده در گورستانی در مکزیک که انگار از یکی از شخصیت های سری فیلم های ریدلی اسکات به نام بیگانه الگوبرداری شده است.
 
 
جمجمه های سر انسانی عجیب در مکزیک! (عکس)  www.taknaz.ir
 
بنابر این گزارش، باستان شناسان احتمال می دهند این جمجمه متعلق به فردی باشد که دارای سری بدقواره بوده باشد که حداقل 1000 سال پیش می زیسته است. البته، شواهد جدید از تغییر شکل جمجمه در آن عصر خبر می دهد که در آن جمجمه ها از چند طرف با چوب محکم می بستند به نحوی که به تغییر شکل آنها منجر می شد.
 
جمجمه های سر انسانی عجیب در مکزیک! (عکس)  www.taknaz.ir
 
در این دوره، در این کشور، شکل منحصر به فرد جمجمه باعث افتراق طبقات مختلف اجتماعی می شده است.
 
جمجمه های سر انسانی عجیب در مکزیک! (عکس)  www.taknaz.ir



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 20:37 ::  نويسنده : سامان الیاسی

عاقبت این کار با خودت !
 
احمقانه ترین مدل روشن کردن اره برقی ! (عکس) www.taknaz.ir



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 20:23 ::  نويسنده : سامان الیاسی

یك  بریتانیایی برای شام نوئل (كریسمس) منویی را پیشنهاد كرده كه گرانترین شام جهان است.

سرآشپز

شاید بتوان آن را معجزه نوئل(كریسمس) نامید، در هر حال معجزه هم خرج دارد. بن اسپالدینگ سرآشپز بریتانیایی منویی شامی را برای شب نوئل پیشنهاد كرده كه گرانترین شام جهان محسوب می شود.
قیمت این منو 153861 یورو معادل 203250 دلار است. در واقع، این منو شامل چهار غذا برای چهار نفر است.

سرآشپز رستوران "جان سالت" لندن هر یك از خوراكی های به كار رفته در این شام را با دقت زیادی انتخاب كرده است. به عنوان مثال قیمت خربزه های دسر بیش از 4000 دلار است.
همچنین سركه بالزام 150 ساله به كار رفته قیمتش كمتر از 1675 دلار نیست.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! (+عکس) www.taknaz.ir

این شام پرهزینه انتقادهای بسیاری را در بریتانیا كه با بحران اقتصادی مواجه است و تدابیر ریاضتی را به مورد اجرا گذاشته برانگیخته است. سرآشپز برای دفاع از خود می گوید: حرفی نیست كه قیمت این شام گران است اما 80 درصد درآمد حاصل از این شام صرف امور خیریه خواهد شد.

مارسل نابیل كه آگهی این شام را در سایت خود منتشر كرده است، به نوبه خود تصریح می كند:‌ درست است كه ما در دوره بحران اقتصادی به سر می بریم و برخی پس از انتشار آگهی این شام به آن شاخ و برگ داده اند ، بنا براین برای دلخوشی آنها اعلام می كنم هنوز هیچ فردی برای این شام نام نویسی نكرده است.



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:آگهی,شام,, :: 20:16 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 

شما چقدر در مورد بدن خود می دانید ؟ در این مطلب با ۱۶ واقعیت غیرمعمول در مورد بدنتان روبرو خواهید شد . مواردی که به نظرم کمتر به آنها اشاره شده است .
 
16 واقعیت عجیب در مورد بدن انسان  www.taknaz.ir


۱ - اثر زبان
اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند . یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد . از این رو اثر زبان
...

 



ادامه مطلب ...


دریاچه,دریاچه Osoyoos , زیباترین دریاچه,عجیبترین دریاچه

 

این عکس شبیه یک تابلوی نقاشی است؟ اینگونه نیست؟!

دریاچه نقطه ای نزدیک شهر Osoyoos در بریتیش کلمبیا، در مرز واشنگتن قرار دارد. با دیدن این تصاویر فکر نکنید که اینجا مربوط به فیلم های تخیلی یا دست ساز انسان است بلکه در اثر رسوبات معدنی...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : سامان الیاسی

سیاره جدید برای زندگی کشف شد ! www.taknaz.ir

 

ستاره‌شناسان سیاره‌ای را که شرایط زندگی در آن وجود دارد، کشف کردند .

 

به گزارش تک ناز : دانشمندان اعلام کردند که به تازگی سیاره‌ای را در خارج از منظومه شمسی کشف کرده‌اند که دمای این سیاره نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است و دمای آن برای زیستن مناسب است.

 

محققان دابشگاه کالیفرنیا اعلام کردند که این سیاره با نام «Gliese 581» سه برابر سیاره ما زمین است.

 

ستاره‌شناسان با استفاده از تلسکوپ “کک ” در هاوایی در طی ۱۱ سال مطالعه موفق به کشف این سیاره شده‌اند.

 

 

نتایج این تحقیقات که در مجله اخترشناسی منتشر شده است نشان می‌دهد که سیاره «Gliese 581» حدود ۲۰ سال نوری از زمین فاصله دارد.

 

هر سال نوری معادل مسافتی که نور در خلاء در مدت یک سال طی می‌کند، نور در هر ثانیه ۳۰۰ هزار کیلومتر (۱۸۶ هزار مایل) است.

 

ووگات یکی از محققان این پروژه تحقیقاتی گفت: حدود ۵۰۰ سیاره خارج از منظومه شمسی وجود دارد و امکان وجود سیاره‌هایی مشابه این سیاره وجود دارد.



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : سامان الیاسی

زمین شناسان در چچن روسیه فسیل‌هایی را کشف کرده اند که به تخم دایناسورهای منقرض شده 60 میلیون سال پیش شباهت زیادی دارد.

به گزارش تک ناز به نقل از روزگار نو، مدیر تیم پژوهش های تاریخی یکی از دانشگاه های دولتی چچن در این باره می گوید: سرآغاز این پژوهش زمانی بود که یک گروه ساخت و ساز جاده ای عملیات انفجاری انجام داده بودند که پس از اتمام عملیاتشان این فسیل های عجیب از دل سنگها بیرون آمد. پس از آن عملیات جستجوی ما شروع شده و تاکنون بیش از 40 تخم دایناسور یافته ایم.

بر اساس شواهد موجود تعداد این تخم ها بسیار بیشتر از این بوده و احتمالا در آینده ای نزدیک آنها را خواهیم یافت. طول این تخم ها از 25 سانتی متر شروع شده و گاهی تا 1 متر هم می رسد.

محل دقیق کشف این آثار در مرز گرجستان و شوروی در میان کوه های قفقاز بوده است.

دولت منطقه ای چچن از این کشف نادر بسیار اظهار خوشحالی کرده چرا که می تواند عامل جذب قوی گردشگر به این منطقه باشد.
 


کشف تخم دایناسور 60 میلیون ساله در روسیه + تصاویر www.taknaz.ir

کشف تخم دایناسور 60 میلیون ساله در روسیه + تصاویر www.taknaz.ir

کشف تخم دایناسور 60 میلیون ساله در روسیه + تصاویر www.taknaz.ir

کشف تخم دایناسور 60 میلیون ساله در روسیه + تصاویر www.taknaz.ir

کشف تخم دایناسور 60 میلیون ساله در روسیه + تصاویر www.taknaz.ir



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : سامان الیاسی

درباره حیوانات ,عکس قو

 

به گزارش تک ناز هوشیاری در مورد مرگ پدید‌ه‌ای روانشناسی است که تا مدتها تصور می‌شد تنها در انسان‌ها وجود دارد به این مفهوم که جانداران دیگر غیر از انسان متوجه لحظات پایانی عمر خود و هم‌نوعان خود نمی‌شوند و طبیعتا عکس‌‌العمل خاصی در این لحظات ار خود بروز نمی‌دهند.

 

اما تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مرگ آگاهی (death awareness) در جانوران دیگر نیز وجود دارد و با مطالعه دقیق رفتار...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : سامان الیاسی

بعد از باران، معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید که فراتر از نیازشان است. همین غذا در شرایط سخت می تواند بسیار حیاتی باشد پس بعضی از مورچه ها به صورت کلونی وارد عمل شده و آنقدر از این شهد می خورند تا شکم شان باد کند و تا مرزترکیدن برسد.

تا حالا یه همچین چیزی دیده بودید ؟! + عکس www.taknaz.ir

 

به گزارش تکناز در این حالت اندازه آنها به یک حبه انگور می رسد. سپس در فصل خشکسالی که غذا کمیاب می شود مورچه ها از این غذایی که در شکم ذخیره کرده اند تغذیه می کنند تا کم کم سایز شان به حد نرمال می رسد.

تا حالا یه همچین چیزی دیده بودید ؟! + عکس www.taknaz.ir

البته آنها علاوه بر اینکه غذای خودشان را تامین می کنند،منبعی مهم برای دیگر جانوران،حتی انسان ها هستند!هر چه باشد یک حبه شهد خالص در فصل بی آب و علف ارزش فراوانی دارد.نظر شما چیست؟!

تا حالا یه همچین چیزی دیده بودید ؟! + عکس www.taknaz.ir



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 

 

 

آیا میدانستید که خوردن یک سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود ؟

آیا میدانستید که موشهای صحرایی سالانه یک سوم ذخایر غذایی جهان را نابودمی سازند ؟

آیا میدانستید که چین بیشتر از هر کشوری همسایه دارد، چین با ۱۳ کشور هم مرز است ؟

آیا میدانستید که موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند ؟

آیا میدانستید که نوزاد انسان بیش از 300 استخوان دارد که با رشد بعضی از آنها به یكدیگر جوش می خورند ؟........

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : سامان الیاسی


تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir

تصاویری از تصادف های اتومبیل های میلیاردی ! www.taknaz.ir
 
 
 



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 
گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir

گزارش تصویری از سقوط بنز از طبقه سوم پارکینگ www.taknaz.ir



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 
هر سال در کشور چین مسابقه ای برای جذب زنبور روی بدن برگزار می شود که بسیار هم خطرناک است. روش مسابقه به این صورت هست که هر شخص بتواند زنبور بیشتری را جذب خود کند و در مقابل بتواند نیش های آنها را تحمل کند برنده مسابقه می شود.
 
در یک مسابقه عجیب در چین یک مرد 43 ساله به نام وانگ دالین با 20 سال سابقه زنبور داری موفق شد ظرف مدت 1 ساعت 27 کیوگرم زنبور عسل را جذب خود کند.
 
در این مسابقه فقط می توان یک شلوار به تن داشت و به همین دلیل خطر نیش آن برای شرکت کنندگان بسیار زیاد است.
 
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : سامان الیاسی

پرندگان از جمله موجودات بسیار دوست داشتنی و زیبا هستند که می توان آن ها را در نقاط مختلف دنیا مشاهده کرد اما در حالی که ما از دیدن آن ها لذت می بریم شاید آن ها ما را دوست نداشته باشند.

پرندگان از جمله حیوانات محسوب می شوند که از روی غریزه دست به کارهای خود می زنند و خیلی نمی توان از آن ها انتظار عاقلانه رفتار کردن داشت. از همین رو در صورت احساس خطر دست به کارهای بسیار خطرناکی می زنند.

شاهین دم قرمز

از این 5 پرنده حتما دوری کنید ! (+عکس)  www.taknaz.ir

یکی از پرندگان بومی آمریکای شمالی است که به عنوان یک شکارچی بسیار مشهور نیز شناخته می شود. این پرنده نزدیک به 2 کیلوگرم وزن دارد و البته در بالای درخت های بلند خانه سازی می کند. اگر لانه اش در منطقه انسان ها باشد آن را تغییر نمی دهد بلکه سعی می کند انسان ها را از آنجا دور کند. از جمله کارهای او حمله های مستقیم به سمت سر و گردن انسان است که باعث مصدومیت های شدید در بدن می شود.

جغد برفی

 از این 5 پرنده حتما دوری کنید ! (+عکس)  www.taknaz.ir

یکی از پرندگانی است که در شمالی ترین نقاط زمین زندگی می کند. این پرنده بیشتر در منطقه تندرا در قطب شمال دیده میشود وزن آن نیز نزدیک به 3 کیلوگرم است. یکی از تیزبین ترین و البته بدخلق ترین پرندگان دنیا است چرا که با دیدن اولین نشانه هایی از تهدید از سوی انسان ها سریعا به سمت سر و صورت حمله می کند. این پرنده می تواند آسیب های جدی به چشمان و صورت وارد کند که جبران آن ها بسیار سخت است.

کرکس بره

از این 5 پرنده حتما دوری کنید ! (+عکس)  www.taknaz.ir

یکی از پرندگانی که در آلمان دیده می شود و البته هدف اصلی آن نیز بره ها و گوسفند ها هستند اما برای رسیدن به هدفش دست به هر کاری می زند کرکس بره است. این پرنده که وزنی در حدود 3 کیلوگرم دارد حالت هجومی خاصی به خود می گیرد  و البته حملات آن ها مرگبار است. در صورت احساس خطر به سمت سر شیرجه میزنند و نوکشان را وارد سر می کنند این باعث می شود تا سر شکسته و یا حتی مغز اسیب ببیند و باعث مرگ شود.

بوف

از این 5 پرنده حتما دوری کنید ! (+عکس)  www.taknaz.ir

بوف یا همان جغدهای قهوه ای یکی دیگر از پرندگانی هستند که باید از آن ها بترسیم چرا که می توانند صدمات شدید به ما وارد کنند. این پرندگان درحالی که بسیار آرام به نظر می رسند خطرناک نیز هستند. طبیعت اصلی زندگی آن ها در امریکای شمالی است  و وزن آن نیز 1 تا 2 کیلوگرم است. در صورت احساس خطر با پنجه ها و نوکش حمله های بسیار خطرناکی را انجام میدهد که اسیب های شدید به صورت و سر وارد می کند.

لوون شمالی

از این 5 پرنده حتما دوری کنید ! (+عکس)  www.taknaz.ir

یکی از گونه پرندگان خطرناک در دنیا است که تا به حال باعث مرگ بسیاری از انسان ها شده است. این پرنده در طول سال بیشتر در نقاط سرد  و شمالی کره زمین زندگی می کند اما در زمستان کمی به جنوب می آید و البته در کنار دریاچه ها زندگی خودش را شروع می کند. و البته در این مدت دریاچه را سهم خود می داند و اگر انسان ها به آن نزدیک شوند. با پنجه های قوی اش مستقیما به قلب ان ها حمله می کند و در مواردی نیز دیده شده است که او قلب را از جایش خارج کرده باشد.



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : سامان الیاسی



شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : سامان الیاسی

آدم چه چیزهایی که نمی بینه !!
 
تبدیل ماشین به موتور هم خودش یک ابتکار جالب ولی غیر عادی هست !

این ماشینه یا موتور !! (+ عکس) www.taknaz.ir

این ماشینه یا موتور !! (+ عکس) www.taknaz.ir

این ماشینه یا موتور !! (+ عکس) www.taknaz.ir
 



چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : سامان الیاسی

مردی ژاپنی توانست رکورد داشتن بلندترین مدل موی ایستاده جهان را به خود اختصاص بدهد.

آقای کازیرو واتانابه با داشتن بلندترین مدل موی ایستاده جهان با طولی برابر با 113.5 سانتیمتر این رکورد را بدست آورد. به گزارش تکناز کازیرو برای بدست‌آوردن این رکورد 15 سال فرصت گذاشت تا موهایش به این طول برسد. پیش از این، یک مرد آلمانی رکورد بلندترین مدل موی ایستاده جهان را با طولی برابر با 80 سانتیمتر داشت.
 
بلندترین مدل موی سیخ در جهان (عکس)  www.taknaz.ir



چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : سامان الیاسی

محققان "مدرسه عالی سنت آنا" در پیزا با همکاری شرکت "اریکسون" و کنسرسیوم ملی بین دانشگاهی برای مخابرات (CNIT) موفق شدند به اینترنت با سرعت 448 گیگابیت برثانیه دست یابند.

این سریعترین اینترنت دنیا در مدت تنها یک ثانیه قادر است یک حجم اطلاعات برابر با 20 فیلم با کیفیت بالا، 500 فیلم با کیفیت استاندارد، 7 میلیون تماس تلفنی تصویری و 100 میلیون تماس تلفنی استاندارد را جابجا کند.

این اولین سیستم در دنیا است که بر روی دو حمل کننده نوری که وارد یک شبکه از فیبرهای نوری تجاری شده اند توانسته است با سرعت 448 گیگابیت بر ثانیه عمل کند.

براساس گزارش کورییره دلا سرا، اینترنت با این سرعت معادل 22 هزار و 500 اتصال ADSL با سرعت 20 مگابیت برثانیه است.

این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "ما با بهره گیری از این فناوری رکورد قبلی سرعت زیرساختهای تجاری را که برابر با 100 گیگابیت برثانیه بود بیش از چهار برابر کردیم."



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : سامان الیاسی

باستان‌شناسان براین باورند كه توانسته‌اند یكی از قدیمی‌ترین مغزهای جهان را كه به یك انسان عصر آهن تعلق دارد كشف كنند.
 
به گزارش ایسنا، دانشمندان هنگامی كه یك منطقه را برای ساخت محوطه دانشگاه نیویورك حفاری می‌كردند،‌ این جمجمه را در یك گودال پر از گل یافتند. با بررسی بیشتر جمجمه توسط محققان، آنها با بافت نرم یك مغز 2500 ساله روبرو شدند كه سالم باقی‌مانده بود.
 
مغزی انسانی متعلق به 2500 سال پیش + عکس www.taknaz.ir
 
شكستگی‌ها و نشانه‌های روی استخوان سر نشان می‌دهد كه این انسان كه بین 26 تا 45 سال سن داشته احتمالا اعدام شده و پس از بریده شدن سرش بطور جداگانه دفن شده است.
 
دانشمندان از اینكه بافت مغزی كه بطور معمول پس از چند سال فاسد می‌شود، چگونه پس از گذشت چند قرن سالم مانده متحیر و شگفت‌زده هستند.
 
متخصصان موسسه باستان‌شناسی دانشگاه نیویورك چندی پیش از سوی دانشگاه برای حفاری اكتشافی این منطقه فراخوانده شدند تا پیش از شروع عملیات ساخت محوطه دانشگاه، این محل را مورد جستجو قرار دهند.
 
آنها این جمجمه را بصورت جداگانه در حالیكه بصورت روبه‌پایین روی خاك ماسه‌ای غنی از مواد آلی قرار داشت پیدا كردند.
 
مغزی انسانی متعلق به 2500 سال پیش + عکس www.taknaz.ir
 
این دانشگاه تیمی از دانشمندان، باستان‌شناسان، شیمیدانان و باستان‌شناسان زیستی و همچنین متخصصان اعصاب را برای تحقیق در مورد چگونگی سالم ماندن بافت مغز این انسان به كار گمارده است.
 
این تیم همچنین به بررسی چگونگی مرگ این انسان و شیوه دفن آن كه ممكن است با سالم ماندن بافت نرم مغزی در ارتباط باشد پرداخته‌اند.



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : سامان الیاسی

نامزدی برلوسکونی 76ساله با مجری زیبای 27ساله (+عکس) www.taknaz.ir
 
سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق و 76 ساله ایتالیا با یک مجری 27 ساله تلویزیونی که هم سن نوه‌اش است، نامزد کرد!

برلوسکنی که پیشتر دو بار ازدواج کرده است، خبر نامزدی خود را با "فرانچسکا پاسکاله" مجری 27 ساله تلویزیون تایید کرد.

تایید این خبر از سوی برلوسکنی در حالی صورت گرفته که وی همچنان به صورت رسمی با دومین همسر خود، "ورونیکا لاریو" ارتباط دارد.
نخست وزیر سابق ایتالیا که همچنان متهم به داشتن ارتباط نامشروع با یک روسپی زیر سن قانونی است، گفت: نامزدی من با این مجری تلویزیون رسمی است. من در نهایت کمتر احساس تنهایی می‌کنم. او دوست خوبی برای دخترم مارینا می‌شود.
 
نامزدی برلوسکونی 76ساله با مجری زیبای 27ساله (+عکس) www.taknaz.ir
 

این مجری پیشتر هم با برلوسکنی در ارتباط بود، به طوری که در ناپل مشاور سابق حزب "مردم آزادی" نخست وزیر سابق ایتالیا بوده است.



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : سامان الیاسی

طبق اعلام رسمی  موتور سرچ گوگل ، برای دومین سال پیاپی هنرمند عرب “میریام فارس” صاحب عنوان بیشترین جستجو در اینترنت طی سال ۲۰۱۲ شد.
 
 محبوب ترین زن اعراب کیست ! +عکس www.taknaz.ir

دفتر رسانه ای میریام نیز اعلام کرد: این نتیجه علاقه دوستداران میریام به اخبار و فعالیتهای او میباشد و اینکه او برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست یافته بهترین هدیه سال نو از دوستداران او میباشد.



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : سامان الیاسی

در مسیر اصفهان نجف آباد ماشین عروس عجیبی دیدم که با خواهش از آقا داماد خواستم عکس بگیرم و ایشان هم قبول کرد. به گفته آقا داماد (آرش پژمان مقدم) این تعداد کارت شارژ را که با آن ماشین عروس را مزین کرده بود حدود چهارهزار و پانصد عدد میباشد که طی دوسال جمع آوری کرده و به امید چنین روزی که با این ماشین عروس همسر آینده اش را به زادگاهش ببرد همت گماشته و بالاخره به آرزویش رسید.
 



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : سامان الیاسی

ناصرالدین شاه سه سفر به فرنگ رفت که هدف وی افزون بر آشنایی با اوضاع فرنگستان، تفریح و گردش بود و بعدها گفته شد که این سفرها هزینه گزافی را بر مملکت تحمیل کرد.

 اما هر چه بود همین مقدار تجددی که در اوضاع شهری ایران پدید آمد بخش مهمی معطوف به این سفرها بود. در واقع نباید تصور کرد که آن سفرها کاملا بی خاصیت بوده است. شاه ایران در این سفرها با اوضاع سیاسی و اجتماعی و اقتصادی غرب آشنا شد و در تصمیمات او تاثیر خود را داشت.

سفر اول وی در سال 1290، سفر دوم وی در سال 1295 ق و سفر سوم در سال 1306 صورت گرفت. در تمام این سالها سفرنامه نیز نوشته می شد که بعد از مدتی به چاپ می رسید.

تصویری که در اینجا ملاحظه می کنید از نسخه چاپی سفرنامه دوم اوست که برای آشنایی با اوضاع چاپ و طراحی صفحه عنوان تقدیم می کنیم.

شایان ذکر است تصاویری از پادشاهان اروپا در این سفرنامه درج شده است.

عکس زیر هم مربوط به خود ناصرالدین شاه است.

شکل واقعی ناصرالدین شاه ! (عکس) www.taknaz.ir

شکل واقعی ناصرالدین شاه ! (عکس) www.taknaz.ir



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : سامان الیاسی
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 
آدم اهل ریسک به این میگن ! (عکس)  - www.taknaz.ir



سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 20:16 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 

 تاریخ : 15 آوریل الی 2 ماه می 1945

 مکان : برلین، پایتخت آلمان نازی

 طرفین درگیر : اتحاد شوروی و  آلمان نازی

 فرماندهان طرفین :

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : سامان الیاسی

مغز انسان و شناخت پیچیدگی‌های خاص آن همواره برای بشر جذاب بوده است. همواره انسان یک نمونه شگفت‌انگیز برای شناخت به شمار می‌رود و موارد بی‌شماری در مورد انسان ناگفته باقی مانده است.تکناز : در این مقاله به ده واقعیت جذاب درباره‌ی مغز انسان خواهیم پرداخت، تا شاید دید بهتری نسبت به مهمترین عضو بدن خود داشته باشید. 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : سامان الیاسی

این عکس ها از 8 سال قبل تا به حال در ایمیل ها و سایت های اینترنتی دست به دست می شوند و خیلی از روزنامه های دنیا آنها را به چاپ رسانده اند.

به گزارش تکناز  به نقل از مهر ، اما جالب است بدانید که پنج سال پس از انتشار این تصاویر، سایت نشنال جئوگرافیک اعلام کرد این عکس ها واقعی نیستند و یک شوخی فتوشاپی به حساب می آیند!



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 22:50 ::  نويسنده : سامان الیاسی

ماهی دندان نیش، مارماهی با صورت سگ و نوزاد لابستر آبهای عمیق شاید نامهای جذابی نباشند این مجموعه تصاویر نشان می دهد که آنها در نمای نزدیک از زیبایی حقیقی برخوردارند.

 

به گزارش تکناز به نقل از مهر، این مجموعه تصاویر که توسط بیولوژیستهای کالیفرنیا ارائه شده با هدف بررسی موجودات اعماق دریا بوده که کمتر توسط انسان مشاهده شده است، چرا که این موجودات به طور عادی در عمق صدها متری زیر دریاها زندگی می کنند، جایی که تاریکی مطلق حکمفرما است.


این ماهی دندان نیشی صدها متر زیر دریا در تاریکی مطلق زندگی می کند

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : سامان الیاسی

رد شدن از خطرناک‌ترین نقطه‌ی پل صراط ! www.taknaz.ir

در قرآن کریم آمده است که در قیامت موقف‌های گوناگونی است که توقف برخی از گنه‌کاران در هر یک از آن‌ها به مقدار هزار سال دنیوی خواهد بود، در این نوشتار می‌خواهیم ببینیم مقصود از آن چیست؟
قبل از هر چیز یادآور می‌شویم که متکلمان اسلامی از مواقف قیامت گاهی به «قنطره»ها و «عقبه»ها تعبیرمی آورند ولی قبل از آنان دو واژه «قنطره» و «عقبه» در آیات قرآن و روایات اسلامی مطرح شده است و متکلمان نیز آن‌ها را در مباحث کلامی خود بکار برده‌اند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : سامان الیاسی


بدترین شغل دنیا ! (عکس) www.taknaz.ir


بدترین شغل دنیا ! (عکس) www.taknaz.ir



یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده : سامان الیاسی

 
اتومبیل پژو 208 وارد بازار می شود (عکس)  www.taknaz.ir
 
پژو 208 جدیترین محصول کارخانه خودرو سازی پژو فرانسه می باشد که روانه بازار شده است.

نیاز بازار و کاهش آلایندگی محیطی، پژو را به تولید خودروهای سوپرمینی خود واداشت. نمونه‌های تازه 208 که امسال عرضه می‌شود، هاچ‌بک، سبک‌تر و با مصرفی کمتر یا نزدیک به 3 لیتر در هر 100 کیلومتر تولید شده‌اند.
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : سامان الیاسی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد